dimarts, 20 de maig del 2008

Valors positius i educatius en els mitjans de comunicació


Sobre aquest tema hi ha un clar exemple d'un anunci publicitari transmès per televisió, en premsa escrita i per ràdio, aquest anunci és el de "tallem amb els mals rotllos". Anunci fet per joves i amb escenificacions de diferents casos reals en primera persona, com el cas d’una noia que va ser víctima d’una violació. El muntatge, anomenat “Tallem amb els mals rotllos”, va servir a tota l'audiència per conscienciar-se d’un problema que malauradament està molt present avui en dia. La campanya va ser difosa pel dia de la violència de gènere. OBJECTIU:Fer arribar a la població jove i adolescent de Catalunya (entre 16 i 25 anys) un missatge d'alerta per tal que s'allunyin de les conductes possessives, de la gelosia, del control i de l'agressivitat que apareixen sovint en les primeres relacions sentimentals i que la cultura tradicional ha justificat com a inherents a la passió amorosa i socialment acceptables entre la població masculina.

Aquest és una de les campanyes més interessants que han fet des de la Generalitat com també els anuncis de trànsit dels accidents, o campanyes en contra la drogodependència, entre d'altres.